неделя, 22 август 2010 г.

Коректни и некоректни агенции

Попаднах на дискусия в "Активни потребители" относно коректни и некоректни агенции за недвижими имоти:

http://www.bnap.org/f/comments.php?DiscussionID=203

Ето какво гласи началото на дискусията:
Здравейте!

Имама един проблем и много бих се радвала ако можете да ми помогнете. На 24.04 сключих договор с една агенция за намиране на квартира. Платих 130 лв. Показаха ми две. За първата квартира се отказа наемодатела, тъй като се връщаше от чужбина внука й. От втората квартира се отказах аз-просто не ми хареса. Това стана седмицата след 24.04. От тогава не са ми предлагали нищо. Тази събота си намерих сама квартира по интернет. Днес понеделник се обадих да си прекратя договора и да ми върнат 50% от депозита, както пише в договора/той е до 14.05/. Но те отказаха, под претекст, че са ми предложили квартира отговаряща на мойте изиствания. Или с други думи дадох 130 лв.и сама си намерих квартира.

Незнам какво да правя и ще съм Ви много благодарна ако ме посъветвате!


В дискусията може да се намери списък на коректни и некоректни агенции, но все пак не всичко написано трябва да се приема като чиста монета.

Няма коментари:

Публикуване на коментар